Een advertentie zet aan tot iets
content legt het uit
Roel van Veen en zijn passie
‘Wat heb ik toch een geweldig vak! Content marketing is mij op het lijf geschreven. Al ruim 25 jaar. Met veel energie en enthousiasme ben ik dagelijks aan de slag om bedrijven en organisaties succesvoller te maken. Door zo goed mogelijk te communiceren over hun product of dienst.
‘We hebben onze marketing doelstelling meer dan gehaald’. Blijer kan een klant me niet maken.
‘Dat begon al als journalist, als mensen enthousiast waren over hoe goed hun woorden waren weergegeven. En met die intentie heb ik altijd gewerkt voor kranten, radio, tijdschriften en in diverse pr-functies.
‘Een autoriteit op het gebied van massa- en doelgroepcommunicatie kan ik mezelf dan ook gerust te noemen.
‘Je verplaatsen in de consument, dát is mijn grootste usp. Het is mijn tweede natuur geworden. Daar draait content marketing om. Niet communiceren wat de klant wil vertellen, maar inspelen op wat de consument moet en wil horen! Dat is maximaal zenden en... scoren.
‘Ruim 25 jaar geleden ontdekte ik de lokale media als hét ideale communicatieplatform omdat het zoveel vertrouwen geniet. Zo leest 91% het huis-aan-huisblad. De gewenste doelgroep filter ik er doeltreffend uit door de advertorial maximaal te laten aansluiten.
‘Binnen de massa- en doelgroepcommunicatie is de advertorial mijn specialisatie.
‘De juiste ingrediënten van een goed communicerende advertorial zijn: leesvolgorde, zichtlijnen, taalgebruik en pakkend beeld. Alles in dienst van hoe een consument kijkt, leest en interpreteert.
Dit is de jarenlange expertise die ik u te bieden heb en waar ik u graag meer over vertel.'