Een advertentie zet aan tot iets
content legt het uit
Bereik huis-aan-huisbladen
De ‘NOM huis-aan-huisbladen monitor’ 2021 laat zien dat 80% het huis-aan-huisblad leest.
De huis-aan-huisbladen zijn een massamedium, 11,8 miljoen mensen lezen wel eens een huis-aan-huisblad, 5,3 miljoen Nederlanders lezen wekelijks een hah-blad. 89% gebruikt dit mediumtype tegen 97% televisie.
Veel frequente lezers, 57% leest driekwart of meer van een nummer.
De actiebereidheid van de lezers is hoog: 63% let op aanbiedingen, 50% neemt actie n.a.v. advertenties.
Bereik huis-aan-bladen qua leeftijd: 13-34 jarigen: 18% / 35-64 jarigen: 51% / 65+: 31%.
Bereik qua welstand: Hoog, W1/W2: 37% / Midden, W3: 22% / Laag, W4/W5: 41%
Bereik m/v: Man: 48% / Vrouw: 52%
Opleiding: Hoog: 37% / Midden: 43% / Laag: 20%
Bekijk hier het gehele onderzoek